مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-05-01سياسي

زمان ثبت نام حج تمتع 1401 مشخص شد/ آغاز اعزام زائران از 25 خرداد


معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز عملیات حج تمتع سال جاری از 15 ذیقعده برابر 25 خردادماه گفت: ثبت نام از متقاضیان در دهه دوم اردیبهشت انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در حالی پیش از ظهر امروز یکشنبه (11 اردیبهشت ماه) در سالن وحدت بعثه برگزار شد که نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت بر پیگیری و تلاش مضاعف برای آماده سازی شرایط ثبت نام و اعزام زائران بیت الله الحرام تأکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب با اشاره به الزام مشارکت مدیران کاروان های زیارتی در جلسات توجیهی گفت: حضور مستمر در جلسات توجیهی افزون بر بهره مندی خود آنان، سبب ارائه خدمات بهتر به زائران می شود.

وی همچنین از رییس مرکز پزشکی حج و زیارت خواست که با توجه به ضرورت انجام آزمایش پی سی آر برای اعزام به حج، به منظور تقویت ایمنی زائران تدابیری اندیشیده شود.

گزارش آخرین اقدامات انجام گرفته در حوزه اسکان، پشتیبانی، تغذیه، حمل و نقل، بهداشت و خدمات پزشکی ویژه زائران بیت الله الحرام و نیز فعالیت های صورت گرفته برای رفع مشکلات زیارت عتبات و ارائه خدمات بهتر به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در این جلسه ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت نام حج تمتع 1401 مشخص شد/ آغاز اعزام زائران از 25 خرداد

زمان ثبت نام حج تمتع 1401 مشخص شد/ آغاز اعزام زائران از 25 خرداد