مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-01سياسي

18 برنامه متمرکز طی هفته معلم در خراسان جنوبی برگزار می شود


بیرجند_ سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اجرای 18 برنامه متمرکز در هفته معلم و مظلومیت معلمان نسبت به دیگر کارمندان دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علیرضا موسوی نژاد ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته معلم با گرامی داشت یاد استاد شهید مطهری اظهار کرد: امام (ره) شهید مطهری را ثمره زندگی خود می داند و درباره آثار وی گفت: همه آثار شهید مطهری بدون استثنا قابل استفاده است و انتخاب این روز به عنوان روز معلم، تشکر از معلمی است که در صراط الهی گام بر داشته است.

به گفته وی هفته معلم فرصتی برای قدردانی از معلمانی است که با کمترین توقع، بیشترین زمان را در بین کارمندان دولت به ارباب رجوع برای ارائه خدمت صرف می کند که این موضوع نشانگر مظلومیت آنها در بین دیگر کارمندان است.

وی با بیان اینکه 18 برنامه به شکل متمرکز در هفته معلم برگزار می شود، اضافه کرد: در این هفته از 54 معلم نمونه و 52 مدیر و معاون برتر استان و همچنین در صورت اعلام از معلمان نمونه کشوری تقدیر خواهد شد.

وی بیان داشت: مراسم سپاس معلم چهارشنبه این هفته با حضور استاندار در بیرجند و فرمانداران و مدیران کل ادارت در شهرستان ها برگزار می شود.

موسوی نژاد در پاسخ به سوال های خبرنگار مهر تصریح کرد: املاک آموزش و پرورش ملکی، دولتی یا خیر ساز است که اگر وقف شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 برنامه متمرکز طی هفته معلم در خراسان جنوبی برگزار می شود

18 برنامه متمرکز طی هفته معلم در خراسان جنوبی برگزار می شود