مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 16:522022-05-01اقتصادي

ارائه آموزش های فنی و مهارتی به 56 هزار زندانی و مددجو


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نداشتن مهارت سودمند کسب و کار و اشتغال را یکی از علل مهم بزهکاری افراد دانست و افزود: بیش از 7 میلیون نفر ساعت آموزش های فنی و مهارتی به زندانیان در سال 1400 ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، غلامحسین حسینی نیا گفت: کسب مهارت برای حذف ریشه های مبادرت جرم و توانمندسازی زندانیان بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان داشت: فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای می تواند با ایجاد شرایط اولیه برای اشتغال و اصلاح رفتار، آنان را برای ورود به جامعه پس از آزادی را فراهم آورد، بنابراین داشتن مهارت در فرد ضمن به کمک می کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: بیکاری و فقدان مهارت یکی از علل گرایش به اعتیاد، بزهکاری و خلاف است و  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از طریق عقد تفاهم نامه با سازمان امور زندان ها و ستاد مبارزه با مواد مخدر، نسبت به آموزش زندانیان و معتادان درمان یافته و خود معرف اقدام می کند و به صورت میانگین بیش از 135 هزار نفر ساعت در سال آموزش مهارت های فنی و حرفه ای را در زندان فرا می گیرند.

حسینی نیا، فرصت های آموزشی فنی و مهارتی را نه تنها برای زندانیان بلکه برای جامعه نیز سودمند دانست و گفت: رفتار ناشایست مددجویان نیز به طور موثر ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های فنی و مهارتی به 56 هزار زندانی و مددجو

ارائه آموزش های فنی و مهارتی به 56 هزار زندانی و مددجو