مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 19:122022-05-01سياسي

تاکید رییس فراکسیون زنان بر حضور نماینده کارگر زن در شورای عالی کار


علاوه بر انجمن های صنفی، با توجه به مسائل خاص این زنان، حضور یک نماینده کارگر زن در شورای عالی کار می تواند در توجه به مسائل زنان کارگر مثمر ثمر باشد.

- علاوه بر انجمن های صنفی، با توجه به مسائل خاص این زنان، حضور یک نماینده کارگر زن در شورای عالی کار می تواند در توجه به مسائل زنان کارگر مثمر ثمر باشد.

رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس عمده ترین مشکل زنان در مجموعه های کارگری را عدم نظارت بر اجرای قوانین حمایتی موجود دانست و گفت: با توجه به مسائل خاص این زنان، حضور یک نماینده کارگر زن در شورای عالی کار می تواند در توجه به مسائل زنان کارگر تاثیرگذار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه قاسم پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: مشکلات و مسائل زنان کارگر اغلب در قالب کلی مشکلات جامعه کارگری طرح می شود، در حالی که این زنان از منظر جنسیت خود مسائلی ویژه را که یا ناشی از ساختارهای اجرایی و نظارتی هستند یا تبعیض های فرهنگی، تجربه می کنند۔ امروز در کمیسیون اجتماعی، میزبان جمعی از زنان عضو انجمن های صنفی کارگری بودیم.

انجمن های صنفی به عنوان حلقه های واسط کارگران و کارفرمایان و همچنین برنامه ریزان و قانون گذاران عمل کرده و در تعامل و گفت وگو می توانند صدای زنان کارگر را به گوش برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس فراکسیون زنان بر حضور نماینده کارگر زن در شورای عالی کار

تاکید رییس فراکسیون زنان بر حضور نماینده کارگر زن در شورای عالی کار