مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 20:022022-05-01اجتماعي

عذرخواهی استاندار یزد از مردم/خسارت منازل آسیب دیده جبران می شود


استاندار یزد از اتفاقات رخ داده در شهر یزد به دلیل بارش های اخیر عذرخواهی کرد و گفت: مردم اطمینان داشته باشند که تا حل کامل مشکل در کنار آنها هستیم.

- ، مهران فاطمی، عصر امروز در جلسه ستاد بحران استان یزد با اشاره به سیلاب و آبگرفتگی خیابان های یزد به دنبال بارش های روز گذشته اظهار داشت: مسئولان یزد وظیفه دارند تا زمانی که زندگی مردم به حالت عادی بازگردد، در کنار مردم باشند و برای حل مشکلات آنها تلاش کنند.

وی ضمن عذرخواهی از مردم یزد بیان کرد: مردم اطمینان داشته باشند که تا حل مشکلات آنها پیگیر موضوع خواهیم بود.

فاطمی همچنین از آماده باش تمامی نیروهای مرتبط تا زمان نیاز در مناطق مختلف استان خبر داد و اظهار داشت: آمادگی کامل برای رفع مشکلات همچنین پیشگیری از خسارت دوباره در صورت بارندگی مجدد خبر داد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت زیرگذرهای شهرستان یزد یادآور شد: باید در این زمینه نظارت و دقت بیشتری صورت گیرد تا مشکلی برای تردد مردم ایجاد نشود.

فاطمی با اشاره به مشکل فاضلاب در برخی از مناطق و محلات یزد عنوان کرد: باید ادارات مرتبط با همکاری اعضای ستاد در کوتاه ترین زمان ممکن مسئله را بررسی و مدیریت کنند.

استاندار یزد همچنین از شرکت برق و گاز خواست: به دلیل اهمیت موضوع جدی در آماده باش باشند تا در صورت بروز مشکل برای رفع آن در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی استاندار یزد از مردم/خسارت منازل آسیب دیده جبران می شود

عذرخواهی استاندار یزد از مردم/خسارت منازل آسیب دیده جبران می شود