مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 07:272022-05-02فرهنگي

در یک «دورهمی» هیچ چیز پایانی ندارد/ یک گروتسک آوانگارد


ندا تمیمی کارگردان «دورهمی» با اشاره به ویژگی های این نمایش عنوان کرد در این اثر نمایشی تماشاگر به رخدادهایی می خندد که در واقع غمگین یا ترسناک هستند.

- ندا تمیمی کارگردان دورهمی با اشاره به ویژگی های این نمایش عنوان کرد در این اثر نمایشی تماشاگر به رخدادهایی می خندد که در واقع غمگین یا ترسناک هستند.

ندا تمیمی کارگردان نمایش دورهمی که این روزها در تالار حافظ روی صحنه است درباره اجرای این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: برای آماده سازی این اثر نمایشی یک سال تمرین داشتیم و کار برای گرفتن مجوز اجرا 2 بار بازبینی شده است.

در این بازبینی ها آنقدر اصلاحیه به نمایش خورد و کار تغییر کرد که ما همچنان بعد از گذشت چندین روز از آغاز اجرا در حال اعمال تغییرات و جایگزینی برای حذف شده ها هستیم تا کار از خامی در بیاید و به پختگی برسد اما با این وجود استقبال از نمایش رضایت بخش است.

وی درباره اجرای نمایش در ماه رمضان عنوان کرد: ابتدا قرار نبود در ماه رمضان به صحنه ببریم اما به دلیل اینکه تالار حافظ تنها این زمان را در اختیار ما قرار می داد، مجبور شدیم این زمان اجرا برویم.

من از شهریور پارسال به دنبال اجرا در تالار حافظ هستم و قرار بود از 16 اردیبهشت نمایش را به صحنه ببریم اما در نهایت زمان مد نظرمان را به گروه دیگری دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در یک «دورهمی» هیچ چیز پایانی ندارد/ یک گروتسک آوانگارد

در یک «دورهمی» هیچ چیز پایانی ندارد/ یک گروتسک آوانگارد