مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-02پزشكي

مراجعات کرونایی در بیمارستان های اسدآباد کاهش یافت


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از کاهش مراجعه سرپایی و اورژانسی به خاطر بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

- ایرج صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: هفته گذشته 256 مورد از مهمانپذیرها، هتل ها، رستوران ها و اماکن عمومی بازدید و 28 مورد اخطاریه صادر شد.

وی با اشاره 56 مورد تست رپید و 89 مورد تست pcr  از یکم تا دهم اردیبهشت ماه علیه بیماری کرونا در این شهرستان گفت: تست های رپید 7 درصد مثبت و تست های پی سی آر 20 درصد مثبت شده اند.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از کاهش مراجعات سرپایی و اورژانسی برای بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد و افزود: تا دهم اردیبهشت بیماران بستری در این شهرستان 14 نفر بودند و تعداد بیماران بستری و بیماران بدحال ثابت بوده و تغییر چندانی نداشته است.

وی در خصوص واکسیناسیون افراد خاطرنشان کرد: افراد بالای 80 سال و کادر بهداشت و درمان که چهار ماه از تزریق دز سوم واکسن آنها گذشته است می توانند برای دریافت دز چهارم واکسن کرونا به مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه های بهداشت مراجعه کنند.

صالحی در ادامه از اعزام تیم فوریت های پزشکی به کرمانشاه خبر داد و افزود: با توجه به برگزاری یادواره عملیات بازی دراز و حضور گسترده مردم در این مراسم اورژانس اسدآباد یک تیم فوریت های پزشکی را به این مراسم اعزام می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعات کرونایی در بیمارستان های اسدآباد کاهش یافت

مراجعات کرونایی در بیمارستان های اسدآباد کاهش یافت