مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-02بين الملل

بررسی چین برای نحوه مقابله با تحریم ها در صورت حمله به تایوان


منابع آگاه می گویند دولت چین یک نشست داخلی با مقامات بانک های داخلی و خارجی این کشور برگزار کرده و به دنبال آن است تا از دارایی های خود در برابر تحریم های احتمالی آمریکا در صورت حمله به تایوان محافظت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از فایننشیال تایمز، گزارشات حاکی از آن است که دولت چین یک کنفرانس داخلی با مقامات بانک های داخلی و خارجی این کشور برگزار کرده و به دنبال آن است تا از دارایی های خارجی این کشور در برابر تحریم های احتمالی آمریکا در صورت حمله به تایوان محافظت کند.

به گفته یک مقام چینی در این نشست در صورت حمله به تایوان، فاصله گرفتن اقتصادهای غربی از چین بسیار شدیدتر از آنچه که ما در روسیه می بینیم خواهد بود؛ چراکه رد پای اقتصادی چین تقریبا در همه جای جهان وجود دارد.

گفته می شود مقامات چینی نگران تحریم های مشابه تحریم های روسیه علیه این کشور در صورت آغاز یک درگیری نظامی یا یک بحران دیگر هستند.

چین بارها نسبت به تداوم روابط مقامات آمریکا با تایوانی ها انتقاد کرده و می گوید: این مسأله نقض حاکمیت و تمامیت ارضی چین است و باعث بی ثباتی در منطقه می شود.

مقامات چینی همچنین تهدید کرده اند که این جزیره را به زور هم که شده خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چین برای نحوه مقابله با تحریم ها در صورت حمله به تایوان

بررسی چین برای نحوه مقابله با تحریم ها در صورت حمله به تایوان