مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-05-04سياسي

آماده باش اورژانس کرمانشاه برای راهپیمایی سالگرد شهدای باز دراز


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه کرمانشاه گفت: اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه برای راهپیمایی سالگرد شهدای بازی دراز در آماده باش کامل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رفیعی با اشاره به برگزاری مراسم عظیم راهپیمایی سالگرد شهدای بازی دراز و شهید شیرودی اظهار کرد: اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه در روزهای 15 و 16 اردیبشهت ماه در آماده باش کامل است مرخصی کارمندان در این روزها لغو شده است.

وی ادامه داد: ⁦در این مراسم 110 نفر نیروی ستادی و عملیاتی حضور دارند و همچنین جهت پوشش امدادی این مراسم 23 دستگاه آمبولانس سه دستگاه موتورلانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس به کار گرفته شده اند رفیعی با بیان اینکه اورژانس پیش بیمارستانی در ابتدای راهپیمایی به سمت بازی دراز آمادگاه جهت مدیریت و انتقال مصدومین و بیماران است گفت: تعدادی از آمبولانس ها در آنجا مستقر خواهند شد و 15 چادر جهت استراحت تکنسین های فوریت های پزشکی در نظر گرفته شده همچنین 4 چادر ICP نیز به عنوان چادرهای فرماندهی تعبیه خواهد شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه کرمانشاه تصریح کرد: این مراسم از تکنسین ها و آمبولانس های استان های ایلام, همدان, کردستان و لرستان کمک گرفته شده در محل آمادگاه بالگرد اورژانس هوایی جهت اعزام و انتقال مصدومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش اورژانس کرمانشاه برای راهپیمایی سالگرد شهدای باز دراز

آماده باش اورژانس کرمانشاه برای راهپیمایی سالگرد شهدای باز دراز