مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 23:522022-05-04بين الملل

حماس و جهاد: بستن حرم ابراهیمی عبور از خط قرمزهاست


جنبش های جهاد اسلامی و حماس اقدام رژیم صهیونیستی در بستن حرم ابراهیمی و به اهتزاز درآوردن پرچم های این رژیم بر فراز این مکان را عبور از خطوط قرمز و چالشی خطرناک توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، طارق عزالدین سخنگوی جهاد اسلامی در کرانه باختری تاکید کرد که بسته شدن مسجد ابراهیمی در الخلیل و برافراشته شدن پرچم رژیم اشغالگر بر دیوارهای آنجا اقدامی خصمانه و چالشی خطرناک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفلسطین الیوم ، عز الدین در اظهاراتی از آحاد ملت آزاده در شهر الخلیل فلسطین خواست با عزیمت به سمت مسجد ابراهیمی در پشت درهای آن نمازگزارند و تصمیم های رژیم اشغالگر را به چالش کشند تا از این مسجد دفاع کنند که یکی از نمادهای اسلامی الخلیل و هویت آن محسوب می شود و ارزشی تاریخی و دینی برای همه ملت فلسطین دارد.

سخنگوی جهاد گفت: خصومت و یهودی سازی قدس و الخلیل تنها با رویارویی و مقاومت در مقابله با این سیاست هایی متوقف می شود که رژیم اشغالگر از طریق آن به دنبال تحریف میراث تمدن اسلامی  و نابودی نمادهای هویت ملی و دینی ملت فلسطین است.

وی افزود: ما به عنوان ملت فلسطین از تکلیف و مسئولیت خود در دفاع از این مسجد و دیگر جلوه های تاریخ کهن خود شانه خالی نمی کنیم و با همه قدرت از آن دفاع خواهیم رد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس و جهاد: بستن حرم ابراهیمی عبور از خط قرمزهاست

حماس و جهاد: بستن حرم ابراهیمی عبور از خط قرمزهاست