مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 07:572022-05-05سياسي

تامین 110 هکتار زمین به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن همدان


در راستای طرح نهضت ملی مسکن بالغ بر 1100 هکتار زمین تامین شده که این روند باعث شد تا اعتماد مردم جلب و امیدی در آن ها در راستای خانه دار شدن به وجود آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد شامگاه چهارشنبه در مراسم دیدار مسئولین ارشد استان همدان با آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله موسوی اصفهانی؛ نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان، ائمه جمعه در استان، معاونین استانداری، فرمانده پایگاه هوایی نوژه و فرمانده نیروی انتظامی استان برگزار شد، پس از تبریک عید سعید فطر، گفت: همدان یکی از با ثبات ترین و امن ترین استان های کشور است.

وی با بیان اینکه با آغاز دولت سیزدهم توفیقات خوبی در استان رقم خورده است، عنوان کرد: همراهی، همکاری و انسجام خوبی در بین ارکان نظام در استان وجود دارد که قابل توجه است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه حضرت آیت الله شعبانی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان، محور انسجام و وحدت در استان هستند، گفت: پس از دو سال محدودیت های کرونایی دولت سیزدهم اقدامات قابل توجهی در راستای واکسیناسیون گسترده انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 110 هکتار زمین به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن همدان

تامین 110 هکتار زمین به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن همدان