مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-05ورزشي

نایب رییس فدراسیون جهانی دوچرخه سواری به تهران سفر می کند


سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در تاشکند ضمن دیدار با رییس کنفدراسیون دو چرخه سواری آسیا و نایب رییس جهانی این رشته از وی برای سفر به تهران دعوت کرد.

- و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دیدار صالحی میری با الشافر رییس رییس کنفدراسیون دو چرخه سواری آسیا صبح امروز پنجشنبه انجام شد.

در این دیدار صالحی امیری ضمن اشاره به فعالیت های خوب فدراسیون دوچرخه سواری در این مدت و حمایت های صورت گرفته از آن ابراز داشت: برای حل برخی مشکلات پیش آمده خواستار حمایت همه جانبه رییس کنفدراسیون آسیا که نایب رییس جهانی نیز می باشند هستیم.

وی تصریح کرد: انتظار داریم در چنین شرایطی مسئولین کنفدراسیون آسیا به کمک فدراسیون بیایند که انصافا دارند زحمات زیادی می کشند و به همین دلیل از شما دعوت می کنیم ضمن سفر به تهران از نزدیک شاهد زحمات شبانه روزی مسئولین و خانواده دوچرخه سواران کشورمان باشید.

سپس اسامه الشافر رییس کنفدراسیون دو چرخه سواری آسیا ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار گفت: اتفاقا علاقه زیادی دارم به تهران سفر کنم و از نزدیک شاهد توسعه ورزش کشورتان و دوچرخه سواری باشم و ممنونم که از بنده دعوت کردید.

نایب رییس فدراسیون جهانی تصریح کرد: بسیار خوشحالم که نگاه کمیته ملی المپیک از فدراسیون ها این گونه حمایت آمیز است و قطعا ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس فدراسیون جهانی دوچرخه سواری به تهران سفر می کند

نایب رییس فدراسیون جهانی دوچرخه سواری به تهران سفر می کند