مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-05-05سياسي

استقرار 90تیم گشتی در جاده های کرمانشاه درسالروز عملیات بازی دراز


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: 90تیم گشتی در راستای برخورد با تخلفات رانندگی و ارائه خدمات ترافیکی در سالروز عملیات بازی دراز در جاده های کرمانشاه مستقر خواهند شد.

- ، سردار علی اکبر جاویدان بعد از ظهر پنجشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از 2 سال وقفه به خاطر شرایط کرونایی خوشبختانه شرایط برای برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز، یادواره شهید شیرودی و همچنین اعزام کاروان های راهیان نور فراهم شده است که باید از خداوند متعال شاکر و سپاسگزار باشیم.

وی ادامه داد: کرمانشاه در دوران دفاع مقدس یکی از استان های درگیر در جنگ تحمیلی بود و طی سالیان اخیر نیز همواره یکی از مقاصد اصلی کاروان های راهیان نور بوده و همه ساله افراد زیادی از یادمان ها و مناطق عملیاتی و جنگی کرمانشاه بازدید کرده اند.

جاویدان تصریح کرد: در همین راستا همکاران ما در بخش های مختلف انتظامی نیز همواره پای کار بوده اند تا با برقراری نظم و امنیت فیزیکی و ترافیکی، شرایط را برای برگزاری هرچه بهتر مراسم و حضور کاروان های راهیان نور و همچنین افراد صعود کننده به ارتفاعات بازی دراز فراهم شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: علاوه بر استقرار مأموران انتظامی در طول مسیر صعود و همچنین محل برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 90تیم گشتی در جاده های کرمانشاه درسالروز عملیات بازی دراز

استقرار 90تیم گشتی در جاده های کرمانشاه درسالروز عملیات بازی دراز