مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 16:272022-05-05سياسي

چراغ همایش منطقه ای بزرگداشت استاد «فروزانفر» روشن شد


دبیر همایش منطقه ای استاد بدیع الزمان فروزان فر گفت: استارت آغاز این همایش با حضور فرهیختگان 11 استان کشور در «بشرویه» آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بشرویه، محمد رمضانی دبیر ستاد خبری همایش منطقه ای بزرگداشت استاد بدیع الزمان فروزانفر ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: چراغ همایش منطقه ای بزرگداشت استاد بدیع الزمان فروزانفر با حضور برخی از مهمانان همایش در شهر بشرویه روشن و طی دو روز در بخش های عمومی و تخصصی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در بخش عمومی این همایش نشست نقاله خوانی برای برگزیدگان بخش مسابقه حفظ اشعار مولانا و حافظ و ترجمه آیات قرآن از ترجمه استاد فروزانفر برای جوانان و نوجوانان و تقدیر از برگزیدگان این مسابقه برگزار می شود.

دبیر همایش منطقه ای استاد بدیع الزمان فروزان فر یادآور شد: در بخش تخصصی همایش نیز برنامه هایی از جمله نشست مثنوی خوانی مهمانان در منزل قدیمی استاد بدیع الزمان فروزانفر صورت می گیرد.

رمضانی با اشاره با نشست علمی این همایش، گفت: سخنرانی استاد میر باقری فرد رییس کرسی مولوی پژوهشی کشور و همچنین استاد بهنام فر عضو شورای سیاست گذاری انجمن ترویج خراسان و رییس کمیسیون تخصصی علوم انسانی و عضو هیأت ممیزه دانشگاه بیرجند از جمله برنامه های ویژه این نشست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ همایش منطقه ای بزرگداشت استاد «فروزانفر» روشن شد

چراغ همایش منطقه ای بزرگداشت استاد «فروزانفر» روشن شد