مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 21:172022-05-05سياسي

آمادگی کامل برای اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت در دیدار مراجع عظام تقلید از آمادگی کامل برای اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب به همراه سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز (15 اردیبهشت ماه) با حضور در دفاتر حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، جعفر سبحانی و حسین نوری همدانی با این مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کردند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این دیدارها به ارائه گزارشی از وضعیت اعزام زائران ایرانی به مراسم حج 1401 پرداخت و با اشاره به شرایط پیش رو، برنامه ریزی های اجرایی، آموزشی و فرهنگی ویژه زائران ایرانی بیت الله الحرام را مثبت ارزیابی کرد.

وی با اشاره به سهمیه بندی عربستان مبنی بر اعزام 45 درصدی زائران ایرانی و اعلام شرط سنی زیر 65 سال، از رایزنی ها برای افزایش سن جهت تشرف و به تناسب آن افزایش تعداد زائران خبر داد و گفت: نظر اصلاحی و سازنده خود را در این زمینه به دولت عربستان اعلام کرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین نواب با اشاره به آیه وَلِلَّهِ عَلَی النّاسِ حِجُّ البَیتِ مَنِ استَطاعَ إِلَیهِ سَبیلًا ، شرط سنی را سبب محروم شدن تعداد بسیاری از مسلمانان از حج عنوان و ابراز امیدواری کرد که با برداشتن شرط سنی و اعمال شرایط های مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل برای اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی

آمادگی کامل برای اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی