مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-05-06اقتصادي

شناسایی چندین انبار احتکار مواد غذایی در استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حشمت اله عسگری گفت: دو سه اتفاق در روز های ابتدایی امسال روی داد که موجب شد برخی محصولات و کالا های اساسی با افزایش قیمت مواجه شود؛ - معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران آزاد از شناسایی تعداد قابل توجهی انبار احتکار محصولات مواد غذایی و برخورد قانونی با محتکران در استان تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حشمت اله عسگری گفت: دو سه اتفاق در روز های ابتدایی امسال روی داد که موجب شد برخی محصولات و کالا های اساسی با افزایش قیمت مواجه شود؛ یکی افزایش دستمزد کارگران و افزایش قیمت حمل و نقل و دیگری آزاد سازی قیمت آرد بود که هم اکنون بسیاری از کارخانجات واحد های غذایی آرد را با قیمت آزاد خریداری می کند.

وی افزود: البته دولت در تلاش است که با راهکار مناسب این افزایش قیمت ها به شکل متعادلی انجام شود، اما بخشی از این افزایش قیمت ها طبیعی بوده و در این شرایط باید روی می داد.

معاون استاندار تهران ادامه داد: در این شرایط برخی افراد سودجو قصد احتکار برخی محصولات از جمله روغن و ماکارونی دارند که گشت های تعزیرات بصورت میدانی وارد عمل شده و با همکاری پلیس اجازه سو استفاده برخی افراد فرصت طلب را نمی دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی چندین انبار احتکار مواد غذایی در استان تهران

شناسایی چندین انبار احتکار مواد غذایی در استان تهران