مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-06سياسي

انتصاب ها در ادارات بر اساس شایسته سالاری انجام شود


امام جمعه شهرستان خلخال با انتقاد از بلاتکلیفی برخی مدیران در استان، گفت: انتصاب ها براساس شایسته سالاری فرد مدیر انجام شود و نباید سفارش و گروه بندی جناحی در کار باشد.

- ، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با انتقاد از بلاتکلیفی بعضی مدیران در ادارات استان اظهار کرد: چندین ماه از حضور دولت جدید و مردمی آیت الله رییسی گذشته است ولی هنوز بعضی از مدیران در استان بلاتکلیف هستند و نمی دانند در پست خود باقی خواهند ماند یا خیر.

وی خواستار تسریع در جابجایی مدیران شد و گفت: دقت شود انتصاب ها بر اساس شایسته سالاری فرد مدیر انجام شود و نباید سفارش و گروه بندی جناحی در انتخاب مدیران باشد.

امام جمعه شهرستان خلخال با تبریک روز معلم و گرامی داشت مقام معلم شهید مرتضی مطهری گفت: سلوک، ولایت مداری، اخلاق نیکو، دین مداری از مهمترین صفات بارز این شهید است و معلمین الگویی همچون شهید مطهری در تعلیم و تربیت دارند.

حجت الاسلام اسدی به پروژه مهم خلخال کلور درام اشاره کرد و افزود: این پروژه علاوه بر شهرستان خلخال، اهمیتی استانی دارد و باید عملیات اجرایی این پروژه ملی بیش از پیش تسریع یابد.

وی با اشاره به تولید بیشترین گردو در شهرستان خلخال در استان اردبیل و ادامه طرح سرشاخه کاری گردو در این شهرستان بیان کرد: ما پیگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب ها در ادارات بر اساس شایسته سالاری انجام شود

انتصاب ها در ادارات بر اساس شایسته سالاری انجام شود