مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-06سياسي

دولت توجه بیشتری به معیشت مردم داشته باشد


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دولت توجه بیشتری به معیشت مردم داشته باشد، گفت: مسئولان مقتدارانه با دلالان برخورد کند.

- ایلام-امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دولت توجه بیشتری به معیشت مردم داشته باشد، گفت: مسئولان مقتدارانه با دلالان برخورد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: در شرایط فعلی توجه بیشتر دولت به سفره های مردم لازم است تا مردم دغدغه خرید نان نداشته باشند و زندگی بر آنها سخت نگذرد و اقشار آسیب پذیر و دهک های جامعه را نمی توان با دهک های بالای جامعه همسان دانست.

امام جمعه ایلام گفت: اگر قرار است تغییراتی هم داده شود لازم است که دولت محترم یارانه را به صورت مستقیم به سبد مصرف کننده واریز کند.

وی بیان کرد: اگر قرار است قیمت نان افزایش و یارانه آن برداشته شود، باید نیازمندان جامعه این یارانه را مستقیم دریافت کنند و که دغدغه خرید نداشته باشند.

کریمی تبار عنوان کرد: اگر مردم ما همراهی کنند، تولید کنندگان و بازاریان پای کار بوده و دولت هم توجه بیشتری به معیشت مردم داشته باشد، از این مسائل عبور خواهیم کرد و امید است این مشکلات حل شود که حل شدنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت توجه بیشتری به معیشت مردم داشته باشد

دولت توجه بیشتری به معیشت مردم داشته باشد