مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-05-06سياسي

آخرین تغییرات آیین نامه رتبه بندی معلمان/آنچه آموزش و پرورش به دولت ارسال کرد


دایره رتبه بندی معلمان شامل افرادی است که صرفاً رسالت خطیر تعلیم و تربیت دانش آموزان را در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی بر عهده دارند که می توان به آموزگار، - خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: رتبه بندی معلمان این روزها کلیدواژه ای است که در محافل مختلف درباره آن بحث و صحبت می شود چرا که به نظر می رسد، روزهای به ثمر رسیدن میوه آن فرا رسیده است.

لایحه رتبه بندی معلمان پس از یک سال بررسی در مجلس، به تصویب رسید و با تأیید شورای نگهبان، به دولت ارائه شد تا آیین نامه آن، تدوین شود و به مرحله اجرایی شدن برود.

وزارت آموزش و پرورش که قبل از به تصویب رسیدن لایحه اعلام کرده بود که آیین نامه رتبه بندی معلمان آماده است ، تیمی تشکیل داد و تلاش شد که از نظرات کارشناسان و معلمان استفاده شود و در نهایت هم عباس نجار سرپرست مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: آیین نامه ای که در حال حاضر تقدیم هیأت دولت شده است، به نوعی برگرفته از نظر جمع هست و با تغییراتی که در پیش نویس آیین نامه صورت گرفته بود، روز به روز آیین نامه تکمیل تر شد به نوعی که نسخه آخر، بیست و ششمین نسخه بود .

نکته قابل توجه این است هر بار که یکی از این نسخه ها آماده می شد، در فضای مجازی به گونه ای پخش می شد که انگار نسخه اصلی است و بازتاب گسترده ای را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تغییرات آیین نامه رتبه بندی معلمان/آنچه آموزش و پرورش به دولت ارسال کرد

آخرین تغییرات آیین نامه رتبه بندی معلمان/آنچه آموزش و پرورش به دولت ارسال کرد