مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-05-06سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته (16 اردیبهشت ماه 1401) با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

انتظار مردم از دولت، مقابله با گرانی ها و مفسدان اقتصادی است امام جمعه مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با تشریح خدمات ارزنده هشت ماهه دولت سیزدهم در عرصه های مختلف اظهار کرد: پرداخت بدهی های کلان دولت گذشته، مهار بیماری کرونا، افزایش فروش نفت و توسعه دیپلماسی منطقه ای و بین المللی را از جمله دستاوردهای مهم دولت است.

حجت الاسلام رضا باوقار بر توجه جدی دولت به معیشت مردم تاکید کرد و افزود: انتظار مردم از دولت فعلی، مقابله با گرانی های افسار گسیخته و مبارزه با نفوذی ها، مفسدان و دلالان اقتصادی است.

وی گفت: به رغم توطئه های مکرر دشمنان جهت دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی ایران، مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس بخوبی نشان دادند که همچنان پشتیبان آرمان های انقلاب ،نظام و رهبری هستند.

وضعیت جاده های شهرستان اصلاندوز قابل قبول نیست حجت الاسلام محمد جعفرزاده، امام جمعه شهرستان اصلاندوز در نماز جمعه این هفته گفت: یکی از مهم ترین معضلات و مشکلات شهرستان اصلاندوز مغان، در حوزه راه و جاده های مواصلاتی است که به هیچ عنوان وضعیت جاده های منطقه اصلاندوز قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟