مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 07:272022-05-07فرهنگي

«تجربه های اخیر» عاشقانه ای با طعم حسرت است/ گلایه از سالن اجرا


حسین کشفی اصل کارگردان نمایش «تجربه های اخیر» با گلایه از نامناسب بودن کارگاه نمایش برای چنین اجرایی درباره ویژگی های این اثر نمایشی توضیح داد.

- حسین کشفی اصل کارگردان نمایش تجربه های اخیر با گلایه از نامناسب بودن کارگاه نمایش برای چنین اجرایی درباره ویژگی های این اثر نمایشی توضیح داد.

حسین کشفی اصل بازیگر و کارگردان تئاتر که به تازگی نمایش تجربه های اخیر را به صحنه برده است درباره اجرای این اثر نمایشی در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر به خبرنگار مهر گفت: این اثر نمایشی از یازدهم تا دوم خرداد ماه در کارگاه نمایش به صحنه می رود در حالی که از ابتدا قرار نبود ما در این سالن اجرا داشته باشیم.

تجربه های اخیر ، اثر پربازیگری است و من نیز سبقه بیست و چندساله ای در تئاتر دارم اما متاسفانه با وجودی که قبلاً قرار بود این نمایش در تالار سایه به صحنه برود در نهایت اتفاق دیگری افتاد و کارگاه نمایش را به ما دادند.

وی ادامه داد: من سال 83 و در سن 24 سالگی یکی از جوان ترین کارگردانانی بودم که در تئاتر شهر اجرای عمومی داشتم و در طول این سال ها هم تجربیات متفاوتی را به عنوان بازیگر و کارگردان از سر گذراندم و جوایز بین المللی و داخلی زیادی را نیز دریافت کردم اما وقتی تصمیم گرفتم کار جدیدی را با یک گروه حرفه ای تئاتر و متنی از امیررضا کوهستانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تجربه های اخیر» عاشقانه ای با طعم حسرت است/ گلایه از سالن اجرا

«تجربه های اخیر» عاشقانه ای با طعم حسرت است/ گلایه از سالن اجرا