مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-05-07پزشكي

عمل های زیبایی و سزارین پر متقاضی ترین خدمات درمانی در شیراز


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: خدمات سزارین و عمل جراحی بینی در برخی از درمانگاه های شیراز بیشترین حجم متقاضی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید وحید حسینی ظهر شنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته بیش از 40 درصد از خدمات بهداشتی در راستای عمل های زیبایی و 20 درصد نیز عمل سزارین است که بیشترین متقاضی را در برخی از خدمات درمانی داشته است.

وی ادامه داد: بسیاری از مادران استان در تلاش اند تا زایمان را در مرکز استان یا در بیمارستان های خصوصی انجام دهند این در حالی است که این رویداد تنها به علت عدم آگاهی صورت می پذیرد.

او ادامه داد: در دو سال گذشته 200 نفر از پزشکان فوق تخصص از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه خارج و در مطب های خصوصی مشغول به فعالیت شده اند اما طی شش ماه گذشته با جلوگیری از خروج آنها این عدد به دو نفر تقلیل یافته است.

این مقام مسئول در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در فارس نیز متذکر شد: با تلاش مردم و همکاری پرسنل مراکز واکسیناسیون، 93.

5 درصد جمعیت هدف مشمول دریافت واکسن در استان دوز اول، 88 درصد دوز دوم و 49 درصد دوز سوم را دریافت کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: دوز چهارم هم برای افراد پرخطر و سالمندان توصیه شده که امید است این مهم همانند گذشته با همکاری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل های زیبایی و سزارین پر متقاضی ترین خدمات درمانی در شیراز

عمل های زیبایی و سزارین پر متقاضی ترین خدمات درمانی در شیراز