مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 16:272022-05-07پزشكي

انتقاد سرپرست علوم پزشکی از گرانفروشی داروخانه ها/سیستم داروخانه ها تغییر می کند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از گران فروشی برخی داروخانه ها انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمد غلام نژاد در نشست هفته سلامت با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص محجوریت حوزه بهداشت استان گفت: یکی از بهترین نظام شبکه داریم که در کشورهای همسایه چنین چیزی را شاهد نیستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان باشت و چرام گفت: بهتر بود به جای ساخت بیمارستان در چرام تخت های بیمارستان دهدشت را افزایش دهیم در بهترین شرایط درآمدزایی بیمارستان چرام 60 میلیون است در حالی که هزینه 600 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه در انتصاب های ما در بیمارستان ها نمایندگان هیچ دخالتی ندارد، گفت: بیمارستان پاتاوه در سیستم دانشگاه علوم پزشکی دیده نشده است و اولویت علوم پزشکی بیمارستان سی سخت است.

غلام نژاد با بیان اینکه عدالت در سلامت مدنظر است اما ردیف اعتباری خاصی برای بیمارستان پاتاوه دیده نشده است، افزود: علوم پزشکی در زیرساخت های بهداشت و درمان با مشکلات فراوانی مواجه است.

غلام نژاد با اشاره به رکود در پروژه های حوزه بهداشت و درمان گفت: حوزه بهداشت و درمان 45 پروژه داشت که 20 مورد آن راکد بود که به مناقصه گذاشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سرپرست علوم پزشکی از گرانفروشی داروخانه ها/سیستم داروخانه ها تغییر می کند

انتقاد سرپرست علوم پزشکی از گرانفروشی داروخانه ها/سیستم داروخانه ها تغییر می کند