مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 18:122022-05-07سياسي

نباید مطالبات معیشتی معلمان دستاویز مطامع سیاسی دیگران شود


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: همه ما بر مشکلات و دغدغه های معیشتی معلمان واقف هستیم اما نباید مطالبات معیشتی و انسانی معلمان دستاویز مطامع سیاسی دیگران شود.

- ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه کردستانی در سنندج اظهار کرد: مقام و احترام معلم گستره زیادی دارد چون علم محترم است و آدم را محترم می کند.

وی افزود: معلم به خاطر علم و جایگاهی که دارد، از احترام خاصی برخوردار است چراکه با تعلیم و نشرِ علم، انسان ها را به سوی کمال و پیشرفت سوق می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: برخورداری از علم، شرافت، شفقت، دلسوزی و معنویت از ویژگی های بارز معلمان است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: معلمان دلسوز دانش آموزان و همواره دغدغه تحصیل و پیشرفت آنان را دارند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران سخت کرونایی نیز معلمان با وجود همه سختی های آموزش مجازی، تلخی ها و فوت عزیزانمان، شبانه روز پیگیر درس و علم آموزی به دانش آموزان بودند و این بیانگر دلسوزی آنهاست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود خواستار پیگیری و رفع دغدغه های معیشتی معلمان توسط مسئولان استانی و کشوری شد و گفت: مراقب باشیم که مطالبات معیشتی و انسانی معلمان دستاویز مطامع سیاسی دیگران نشود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید مطالبات معیشتی معلمان دستاویز مطامع سیاسی دیگران شود

نباید مطالبات معیشتی معلمان دستاویز مطامع سیاسی دیگران شود