مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 22:372022-05-07حوادث

دختری در دنیای هزار چهره!


آن قدر در فراز و نشیب های زندگی سختی کشیده ام و در بیراهه خلاف قرار گرفته ام که دیگر تاب و تحمل این شرایط وحشتناک را ندارم با وجود این اکنون دخترم نیز در مسیری قرار گرفته است که .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، زن جوان با بیان این که دختر 13 ساله ام پس از شکست عشقی در فضای مجازی به مصرف شیشه روی آورده است، درباره قصه تاسف بار زندگی اش به کارشناس اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی مشهد توضیح داد: از روزی که به این دنیای هزار چهره آمده ام به مواد مخدر اعتیاد داشتم چرا که پدر و مادرم معتاد بودند و من هم پای بساط مواد مخدر رشد کردم.

پدرم راننده خودروهای سنگین بود و به توصیه دوستانش برای آن که هنگام رانندگی در مسافت های طولانی به خواب نرود مصرف مواد مخدر را آغاز کرده بود و از سوی دیگر نیز مواد مخدر را با کامیون به شهرهای دیگر انتقال می داد و مادرم نیز که زنی معتاد بود با پدرم همکاری داشت.

چند ماه بیشتر از تولد من نمی گذشت که پدر و مادرم هنگام حمل محموله سنگین مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شدند در این میان مادرم که نقش زیادی در قاچاق مواد مخدر نداشت مدتی بعد در حالی از زندان آزاد شد که تصمیم گرفته بود دیگر به سمت مواد مخدر نرود ولی پدرم به حبس ابد محکوم شد و در زندان باقی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختری در دنیای هزار چهره!

دختری در دنیای هزار چهره!