مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 01:222022-05-07بين الملل

مقام صهیونیست: سران حماس باید زمانی ترور شوند که بیشترین سود را داشته باشد


یک مقام نظامی ارشد رژیم صهیونیستی گفت که ارتش این رژیم توصیه می کند که هیچگونه ترور هدفمندی علیه سران حماس در زمان کنونی انجام نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم درخواست صهیونیست ها از ارتش این رژیم برای ترور یحیی السنوار رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نوار غزه، مقام های نظامی تل آویو اما با این کار مخالف هستند.

یک مقام امنیتی-نظامی رژیم موقت صهیونیستی بامداد یکشنبه (به وقت ایران) گفت که ارتش این رژیم توصیه می کند که هیچگونه ترور هدفمندی علیه السنوار یا سایر افراد در این سازمان انجام نشود.

این منبع در گفتگو با وبگاه یدیعوت آحارونوت توضیح داد که ارتش اسراییل برنامه هایی برای ترور فرماندهان ارشد گروه های مقاومت از جمله السنوار و محمد الضیف فرمانده شاخه نظامی حماس در دست اجرا دارد، اما معتقد نیست که اکنون زمان مناسبی برای عملی کردن آنها باشد.

یک مقام ارشد نظامی این رژیم نیز در واکنش به هشدار حماس درباره ترور السنوار، مدعی شد ترور رهبران حماس باید زمانی انجام شود که بیشترین سود را برای اسراییل داشته باشد و نه فقط زمانی که فرصت آن پیش آمده باشد.

همزمان در بامداد یکشنبه، تعداد زیادی از فلسطینی ها و اعضای حماس در حمایت از السنوار و رد تهدیدهای رژیم صهیونیستی، مقابل منزل وی تجمع کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام صهیونیست: سران حماس باید زمانی ترور شوند که بیشترین سود را داشته باشد

مقام صهیونیست: سران حماس باید زمانی ترور شوند که بیشترین سود را داشته باشد