مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 06:522022-05-08بين الملل

تورم آمریکایی ها را وادار به مهاجرت از شهرهای بزرگ کرد


آمریکایی ها دو سال پس از آغاز بحران همه گیری کرونا و در میان تورم بی سابقه در این کشور بر اثر جنگ اوکراین برای کاهش هزینه های خود وادار به مهاجرت از شهرهای بزرگ شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، داده های جدید منتشر شده از سوی شرکت های حمل و نقل وسایل خانه آمریکا نشان می دهد که دو سال پس از آغاز بحران همه گیری کرونا و در میان تورم بی سابقه در این کشور، آمریکایی ها ترجیح می دهند برای کاهش هزینه های خود از شهرهای گران این کشور مهاجرت کرده و در شهرهای ارزان تر در ایالت های جنوبی مستقر شوند.

بر اساس گزارش های رسانه ای، داده های جدید نشان می دهند که آمریکایی ها در حال مهاجرت از شهرهایی مانند واشنگتن، شیکاگو و لس آنجلس به ایالت های جنوبی آمریکا از جمله فلوریدا، کارولینای شمالی و جنوبی، تنسی و جورجیا هستند که هزینه زندگی در آنها بسیار کمتر از کلان شهرهای این کشور است و همچنین دسترسی به طبیعت در این ایالت ها آسان تر از کلان شهرهای آمریکا است.

بر اساس داده های شرکت پادز که در زمینه حمل و نقل وسایل خانه فعالیت می کند، شهر ساراسوتا در فلوریدا مقصد اولیه خانوارهای آمریکایی است که قصد مهاجرت از شهرهای بزرگ این کشور را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم آمریکایی ها را وادار به مهاجرت از شهرهای بزرگ کرد

تورم آمریکایی ها را وادار به مهاجرت از شهرهای بزرگ کرد