مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-08اقتصادي

سال گذشته 24 مدرسه خیرساز در کردستان افتتاح شد


رییس مجمع خیران مدرسه ساز استان کردستان گفت: از تعداد 95 پروژه مدرسه سازی در دست اقدام، سال گذشته تعداد 24 پروژه افتتاح و به بهره برداری رسید.

- ابراهیم حسامی در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: برای ساخت و احداث این پروژه ها بالغ بر 30 میلیارد تومان از سوی خیران مدرسه ساز هزینه شده است.

وی افزود: هم اکنون 54 پروژه مدرسه سازی در دست اقدام مجمع خیران مدرسه ساز قرار دارد و تاکنون 30 میلیارد تومان هزینه های آن تامین شده است.

وی با بیان اینکه خیران مدرسه ساز نقش برجسته ای در مشارکت های مردمی و مدرسه سازی و توسعه فضاهای آموزشی دارند تصریح کرد: در این راستا خیران کردستانی نقش مهمی در توسعه روند ساخت و احداث مدرسه سازی داشته اند و در 20 سال گذشته خیران مدرسه سازی کمک های شایانی به اعتبار سازی مجمع کرده اند.

حسامی با اشاره به اینکه روستاها و شهرستان های استان بیش از پیش نیازمند نوسازی و احداث مدارس مقاوم هستند اظهار کرد: هم اکنون تعداد 300 مدرسه در مناطق محروم و شهرهای استان نیازمند نوسازی و احداث است.

وی افزود: روستاها و شهرستان های مریوان، بانه، دیواندره و سقز بیشترین مدارس فرسوده را دارند و نیازمند نوسازی است.

وی نوسازی و مقاوم سازی مدارس در ناحیه 2 شهرستان سنندج را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این در حالی است که روند نوسازی مدارس د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته 24 مدرسه خیرساز در کردستان افتتاح شد

سال گذشته 24 مدرسه خیرساز در کردستان افتتاح شد