مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-08اجتماعي

جمع آوری 6 هزار سرویس خاک و نخاله فقط از یک منطقه تهران


6هزار سرویس خاک و نخاله از محدوده منطقه به منظور پاکسازی فضاهای شهری و ساماندهی نقاط بی دفاع شهری طی 5 ماه گذشته در اقدامی بی سابقه و با استفاده از ظرفیت های منطقه ای جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید مهدی صباغ با اشاره به اینکه  رسیدگی به وضعیت شهر یکی از وظایف ذاتی شهرداری ها است، اظهار داشت: برخی رانندگان بی مسولیت حمل خاک و نخاله بدون توجه به توصیه ها و اخطارها، اقدام به تخلیه خاک و نخاله در زمین های رها شده و حاشیه معابر سطح منطقه می کنند که این امر علاوه بر آلوده کردن محیط زیست، باعث ایجاد منظر نامناسب شهری و خلق نقاط بی دفاع شهری  می شود.

  وی با اشاره به اینکه محیط های شهری نباید به محل تخلیه نخاله های ساختمانی و پسماندها تبدیل شوند، افزود: از اواخرآبان سال گذشته تا فروردین سال جاری72 هزار مترمکعب خاک و نخاله از 9  محدوده منطقه  جمع آوری شده است.

  صباغ اضافه کرد: در این راستا 6 هزار سرویس خاک و نخاله از محدوده گردنه تنباکویی(غرب به شرق)، بزرگراه شهید نجفی رستگار(شرق به غرب و بالعکس)، بزرگراه امام رضا(ع) غرب به شرق تا سه راه سیمان، سه راه سیمان، غنی آباد، شرق به غرب بزرگراه و مقابل بازار گل تا دوربرگردان توان گاز، بزرگراه امام رضا(ع) بعد از پل شوشتری و خیابان بهشتی مقابل معاینه فنی جمع آوری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 6 هزار سرویس خاک و نخاله فقط از یک منطقه تهران

جمع آوری 6 هزار سرویس خاک و نخاله فقط از یک منطقه تهران