مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-08سياسي

یوسفی: با ارائه راهکار، مردم را از نگرانی خارج کنیم


مردمی بودن یعنی بیان مطالب به مردم و ارائه راهکار برای خروج از نگرانی؛ اجازه ندهیم دشمن بر بی اطلاعی مردم غالب شده و با شایعه سازی بگوید کارت یارانه نان صادر شده است.

- ، مجتبی یوسفی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 18 اردیبهشت ماه) که برای رسیدگی به گزارشات وزرای امور اقتصاد و دارایی و جهاد کشاورزی در رابطه با گرانی نان و کالاهای اساسی خطاب به دولتمردان برگزار شد، گفت: حرف زدن با مردم در خصوص مشکلات و راه حل ها یکی از جلوه های مردمی بودن است، در بخش هایی که اشتباهی رخ می دهد از مردم عذرخواهی کنید و بگویید این اشتباه بوده و عذرخواهی می کنیم.

وی تصریح کرد: از زمانی که ارز رانتی 4200 تومانی وارد ادبیات اقتصادی دولت شد قرار بود کالاهای اساسی از جمله گوشت، مرغ و .

گران نشود اما شاهدیم که این گرانی ها اتفاق افتاد و از سوی دیگر 65 میلیارد دلار مبلغی حدود 500 هزار میلیارد تومان منابع کشور به دست مردم نرسید، ما نیز معتقد به اصلاح این موضوع هستیم.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجازه بدهید به عنوان یکی از خادمان مردم از آنها عذرخواهی کنیم، مردم شریف ایران همیشه ایرانی، ولایتمدار، پای کار انقلاب و نظام و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوسفی: با ارائه راهکار، مردم را از نگرانی خارج کنیم

یوسفی: با ارائه راهکار، مردم را از نگرانی خارج کنیم