مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-08سياسي

مسجدسلیمان همچنان بدون شهردار/ بلاتکیلفی تا کی ادامه می یابد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در دوره ششم فعالیت رسمی خود را در عصر روز پنج شنبه 14 مردادماه سال 1400 با حضور همه هفت عضو منتخب آغاز کرد.

یکی از مشکلاتی که ششمین دوره شورای اسلامی شهر در مسجدسلیمان با آن مواجه بود عدم تایید صلاحیت گزینه های انتخاب شده برای سمت شهرداری در این شهر نفتخیز بوده است به طوری که همه چهار گزینه منتخب آنها نتوانستند از فیلتر استانداری خوزستان رد شوند و بر مسند شهرداری تکیه بزنند.

ابراهیم جعفری شهنی، امیر عارف کیانی، ابراهیم بهرامی و روح الله جلیلی چهار گزینه ای هستند که پس از روی کار آمدن شورای ششم برای تکیه زدن بر مسند شهرداری مسجدسلیمان از سوی این شورا یه استانداری خوزستان معرفی شدند که هیچ کدام برای این پست احراز صلاحیت نشدند.

اما صلاحیت روح الله جلیلی که در جلسه روز دوم اسفندماه سال 1400 با رای موافق هر هفت عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به عنوان شهردار این شهر نفت خیز انتخاب شده بود پس از گذشت 54 روز از سوی استانداری خوزستان تایید نشد تا بلاتکیلفی شهرداری در شهر اولین ها ادامه داشته باشد.

پس از عدم احراز صلاحیت روح الله جلیلی از سوی استانداری خوزستان، جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به منظور رسیدگی به وضعیت شهردار این شهر با حضور اعضا برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجدسلیمان همچنان بدون شهردار/ بلاتکیلفی تا کی ادامه می یابد؟

مسجدسلیمان همچنان بدون شهردار/ بلاتکیلفی تا کی ادامه می یابد؟