مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-05-08حوادث

کشف 800 کیسه آرد دولتی طی دو روز در کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی اداره کل تعزیرات حکومتی اولویت اقدامات خود را به مبارزه جدی و شبانه روزی با محتکران و قاچاقچیان آرد قرار داده و درصورت کشف، متخلفان را به اشد مجازات های قانونی محکوم خواهد کرد.

وی گفت: در گذشته پرونده ها جریمه می شدند، الان دیگر به جریمه ختم نمی شود؛ ما تعطیلی40 واحد نانوایی، قصابی و واحدهای صنفی پرتخلف و حتی 9 واحد فروشگاه زنجیره ای داشتیم و بنر تخلف هم سردرب واحد متخلف نصب می شود.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با هشدار به متخلفین از ابطال پروانه واحد صنفی خبر داد و افزود: برخوردهای تعزیرات به شدت پشیمان کننده و سخت خواهد بود.

شاهی تصریح کرد: در همین دو روز اخیر براساس گزارشات مردمی و نیروهای اطلاعات سپاه استان حدود 800 کیسه آرد که برای قاچاق دپو شده بود، کشف و با متهمین برخورد شدیدی هم شد.

وی در پایان از هم استانی ها خواست، احتکار کالای اساسی را با مراجع نظارتی(اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و.

) اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی کنند.

انتهای پیام/پ/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 800 کیسه آرد دولتی طی دو روز در کرمانشاه

کشف 800 کیسه آرد دولتی طی دو روز در کرمانشاه