مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-05-08اقتصادي

حمایت از شرکت های دانش بنیان در تولید تجهیزات پزشکی


رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از اعمال ضرایب و امتیاز برای محصولات دانش بنیان شرکت های تولید داخل توسط این نهاد در تمامی مناقصات 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر راستای حمایت از تولید در جهت پیشرفت و بهبود اقتصادی کشور، این نهاد در سال جاری، حمایت جدی از شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه تولید تجهیزات پزشکی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: با توجه به مفاد تبصره 1 ماده 25 آیین اجرایی قانون حمایت از شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات ، امتیاز ارزیابی کیفی و فنی برای محصولات دانش بنیان با ضریب 1.

2 در تمامی مناقصات سال 1401 هیأت امنای صرفه جویی ارزی لحاظ می شود همچنین برای محصولات دانش بنیان شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری و مناطق ویژه علم و فناوری و مناطق ویژه اقتصادی این ضریب تا 1.

5 قابل افزایش است.

صفوی با اشاره به اقدامات هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در خصوص خرید تضمینی اقلام سلامت محور تولید شده توسط شرکت های دانش بنیان و تثبیت سهم بازار این کالاها، خاطرنشان کرد: خوشبختانه فرایند تولید برخی تجهیزات پزشکی با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های دانش بنیان بومی سازی شده و کشور از واردات تجهیزاتی نظیر دستگاه سونوگرافی، دستگاه اکوکاردیوگرافی، سیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از شرکت های دانش بنیان در تولید تجهیزات پزشکی

حمایت از شرکت های دانش بنیان در تولید تجهیزات پزشکی