مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-05-08ورزشي

استخر شهید دخانچی قم بار دیگر به بهره برداری رسید


استخر شهید حسین دخانچی واقع در مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد جنب عوارضی اتوبان قم-کاشان بار دیگر پس از تجهیز مجدد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان قم به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، استخر شهید حسین دخانچی واقع در مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد پس از حدود 4 سال تعطیلی ظهر امروز با حضور ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، رؤسای جمعی از هیأت های ورزشی، خانواده شهید حسین دخانچی و جامعه ورزشی قم افتتاح شد.

استخر شهید دخانچی در سال 1380 برای اولین بار در قم به بهره برداری رسید و طبق مصوبه هیأت وزیران و کمسیون ماده 138 قانون اساسی با تملک اداره کل ورزش و جوانان به مدت 10 سال به  فدارسیون ورزش جانبازان و معلولین واگذار شد و به صورت مشترک در اختیار ورزشکاران، جانبازان و معلولین قرار گرفت.

مجید ولی رییس هیئت قایقرانی در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس قم اظهار کرد: هیأت قایقرانی به دنبال این بود که مکان ثابتی برای تمرین تیم های خود داشته باشد که پس از پیگری های انجام شده با اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیأت جانبازان و معلولین، استخر دخانچی در اختیار هیأت قایقرانی قرار داده شد تا تمرینات تیم ها در این استخر دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخر شهید دخانچی قم بار دیگر به بهره برداری رسید

استخر شهید دخانچی قم بار دیگر به بهره برداری رسید