مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-08سياسي

870 هزار نفر از معلمان مشمول قانون رتبه بندی می شوند


سرپرست مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: 870 هزار نفر از جمعیت 970 هزار نفری معلمان در کشور مشمول قانون رتبه بندی می شوند.

- ، عباس نجار ظهر یکشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان بوشهر اظهار داشت: فرایند استخدام در وزارت آموزش و پرورش بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی باید از طریق آزمون سراسری باشد و افراد در دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی به عنوان دانشجویان متعهد به خدمت مشغول به تحصیل شوند.

وی اضافه کرد: در مواردی که آموزش و پرورش نیاز دارد با هماهنگی سازمان امور اداری و استخدامی با هماهنگی سازمان سنجش اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می شود.

سرپرست مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به 34 هزار و 813 معلم خاطرنشان کرد: 500 هزار نفر از فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها در آزمون استخدام هفته گذشته شرکت کردند.

وی با اشاره به نیازهای آموزش و پرورش به نیرو تاکید کرد: شاخص دانش آموزی کلاس ها باید 20 نفره باشند اما به دلیل کمبود معلم کلاس ها 30 نفر و در برخی کلان شهرها با جمیعت بیشتری تشکیل می شوند.

نجار با بیان اینکه در زمان حاضر 160 هزار نفر کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش وجود دارد که از طریق نیروهای حق التدریس جبران می شود تاکید کرد: هرچه جذب صورت بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

870 هزار نفر از معلمان مشمول قانون رتبه بندی می شوند

870 هزار نفر از معلمان مشمول قانون رتبه بندی می شوند