مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-05-08سياسي

مادران شهدا سربازان گمنام جنگ تحمیلی هستند


مادر شهدا، سربازان گمنام دوران جنگ تحمیلی هستند که کمتر از آنها یاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بهناز ضرابی زاده بعد از ظهر امروز در آیین روایت مادری و نقد و بررسی کتاب من مادر دوم تورجم نوشته فرزانه تیموری اظهار کرد: اگر تربیت مادران شهدا نبود، فرزندانی این چنین غیور برای دفاع از کشور ظهور نمی کردند.

وی با بیان اینکه باید روایت های مادرانه در خاطره نگاری دوران دفاع مقدس بپردازیم گفت: به لطف خدا کتاب خاطره نگاری مادران شهدا را در دست نگارش دارم که به روایت فرزانه تیموری خواهر شهیدان تیموری، مادر ایشان  و همسر شهید ایرج تیموری می پردازد.

نویسنده کتاب دختر شینا با بیان اینکه به واسطه این کتاب با خانواده تیموری مصاحبه و کتاب من مادر دوم تورجم را نیز مطالعه کردم تصریح کرد: روایت و خاطرات جنگ تحمیلی از سال های آغازین، از زبان رزمندگان روایت شد و خیلی از شهدا زندگی خودنوشت داشتند و به همین خاطر کمتر مادران، خواهران و و همسران شهدا به خاطره گویی پرداختند بنابراین تا قبل از این روایت ما از دوران دفاع مقدس، روایت مردانه ای داشتیم.

وی با بیان اینکه پس از مدت زمانی روایت های زنانه هم از دفاع مقدس آغاز شده است ادامه داد: یکی از آغازگران این عرصه کتاب دختران او پی دی خاطرات مینا کمایی است که روایتی از پرستاران در آبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران شهدا سربازان گمنام جنگ تحمیلی هستند

مادران شهدا سربازان گمنام جنگ تحمیلی هستند