مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 17:322022-05-08سياسي

اجرای رزمایش جهادی در شهرستان همدان


فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجرای رزمایش جهادی خبر داد و گفت: بیش از 300 گروه جهادی در اقصی نقاط شهرستان همدان مشغول ارائه خدمات عمومی و تخصصی به مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه همدان، سیدجواد حسینی اظهار کرد: با گذشت بیش از دو دهه از آغاز فعالیت های جهادی در کشور به لطف خداوند متعال و با رهنمودهای رهبری نفحات روح بخش این تفکر انقلابی در کشور گسترده شده است.

وی گفت: امروز بیش از 300 گروه جهادی در اقصی نقاط شهرستان همدان مشغول ارائه خدمات عمومی و تخصصی به مردم هستند که این امر یکی از عوامل تثبیت کارآمدی نظام را فراهم کرده و بارقه امید را در دل مردم عزیز کشور روشن کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: اقبال طیف های مختلف به مشارکت در خدمت رسانی به محرومان در قالب حرکت های جهادی در حال تبدیل به یک جریان عمومی و خودجوش است و همین موضوع می تواند موتور پیشران هر کشور در رفع محرومیت باشد و به عنوان یک الگوی بی نظیر اسلامی انقلابی به سایر کشورها ارائه شود.

وی با بیان اینکه از 17 اردیبهشت رزمایش جهادگران فاطمی آغاز شده و تا 10 روز ادامه خواهد داشت گفت: در این مدت آبرسانی به مناطق کم برخوردار، لایروبی قنا ت ها، مرمت خانه محرومان، توزیع بسته معیشتی، ارائه خدمات بهداشتی، خدمات کشاورزی، مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش جهادی در شهرستان همدان

اجرای رزمایش جهادی در شهرستان همدان