مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 17:522022-05-08ورزشي

مهاجری: با شناخت کامل به مصاف فجر می رویم


با شناخت کامل و برای کسب امتیاز به مصاف فجر می رویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار برابر فجر سپاسی شیراز گفت: با احترام به تیم فجر و سرمربی این تیم ما فردا برای امتیاز به مصاف تیم خوب فجر می رویم.

وی افزود: با توجه به جایگاه تیم ها تیم ما با آرامش بیشتری به میدان خواهد رفت که البته به هیچ عنوان بازی ساده ای نخواهد بود.

  سرمربی نفت مسجد سلیمان با تمجید از اقدام باشگاه فجر برای در اختیار قرار دادن زمین تمرین ادامه داد: 90 دقیقه بازی سرنوشت ساز در زمین داریم و نتیجه و سرنوشت فصل آینده دو تیم به این بازی گره خورده است.

  وی ادامه داد: با آرامش بیشتری بازی می کنیم و در فوتبال برد و باخت و صعود و سقوط وجود ندارد، اما این مسائل نباید گم شود و خوشحالم که چنین شرایطی را تجربه می کنم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به شرایط این تیم از ابتدای کار تصریح کرد: زمانی که به نفت ملحق شدم، دیدم که مردم چه علاقه ای به تیم خود دارند و انگیزه ام بیشتر شد.

وی افزود: شرایط تیم را در دو دیدار گذشته کمی بهبود بخشیدیم و جایگاه ما یک پله تکان خورد، اما کارمان ادامه دارد و پنج هفته سخت و طاقت فرسا پیش رو داریم.

  مهاجری گفت: بازی بسیار خوبی مقابل تراکتور ارائه کردیم؛ به ویژه در نیمه اول که فرصت های خوبی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجری: با شناخت کامل به مصاف فجر می رویم

مهاجری: با شناخت کامل به مصاف فجر می رویم