مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 21:122022-05-08سياسي

معلمان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش راهبردی دارند


فرماندار شهرستان دماوند در همایش گرامی داشت مقام معلم و خیران مدرسه ساز در رودهن، گفت: معلمان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش راهبردی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودهن، مراسم بزرگداشت مقام معلم عصر امروز با حضور فرماندار شهرستان دماوند، بخشدار و رییس اداره آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز و معلمان بخش رودهن در سالن آمفی تئاتر اردوگاه حضرت سید الشهدا(ع) شهر آبعلی برگزار شد.

رضا طاهر خانی فرماندار شهرستان دماوند ضمن گرامی داشت هفته معلم، با اشاره به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در جهت سند تحول کشور و بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: دستاورد های انقلاب در راستای گام دوم انقلاب به دانش آموزان به بهترین نحو انتقال داده شود و معلمان برای برجسته سازی مفاهیم و تکالیف گام دوم انقلاب در بین نوجوانان و جوانان نقش راهبردی دارند.

وی با تأکید براینکه آموزش و پرورش در شگل گیری شخصیت دانش آموزان نقش ویژه ای دارد، گفت: دانش آموزان به عنوان بخش مهم جامعه  زیر نظرمعلمان قرار دارند که می توانند با حرکتی جهادی آینده سازان ایران اسلامی را با گام دوم انقلاب آشنا کنند و یکی از اهداف بیانه گام دوم انقلاب دستیابی به تمدن نوین اسلامی است و معلمان باید برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب جهاد گونه عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش راهبردی دارند

معلمان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش راهبردی دارند