مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 07:372022-05-09سياسي

رد اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین


وکیل محمد حبیبی و 3 تن از معلمان بازداشتی با تکذیب اتهام همکاری آنان با گروهک منافقین، از پیگیری قضایی این اتهامات مطرح شده در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شوق، حسین تاج، وکیل دادگستری درباره آخرین وضعیت محمد حبیبی، علی اکبر باغانی، رسول بداقی و جعفر ابراهیمی، فعالان صنفی معلمان که دهم اردیبهشت ماه در منزل بازداشت شده اند، اظهار کرد: در طول این چند روز که از بازداشت این معلمان می گذرد، هنوز پاسخ روشنی به پیگیری خانواده ها داده نشده است.

او ادامه داد: متأسفانه امکان ورود وکلا به پرونده نیز به استناد تبصرهٔ مادهٔ 48 از قانون آیین دادرسی کیفری وجود ندارد و فقط وکلایی که معتمد قوهٔ قضاییه هستند می توانند در این مرحله ورود کنند این وکیل دادگستری در بخش دیگری از اظهاراتش با رد برخی مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی و رسانه ها مبنی بر ارتباط معلمان بازداشتی با گروهک منافقین، اظهار کرد: معدود اخباری در برخی از شبکه های اجتماعی و رسانه ها در این مورد مطرح شده که به هیچ عنوان صحت ندارد.

تاج خاطرنشان کرد: جای تأسف و تأمل است که برخی افراد مطالبی تا بدین پایه سخیف و بی پایه را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین

رد اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین