مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 08:372022-05-09سياسي

حوزه های مختلف دانشگاه بیرجند آسیب شناسی شود


با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، ضرورت دارد آسیب شناسی در حوزه های مختلف دانشگاه بیرجند انجام شود.

- ، احمد لامعی گیو یکشنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه سر آمدی آموزش، بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از برگزیده های حوزه آموزش دانشگاه بیرجند، اظهار کرد: تأسیس مدرسه شوکتیه نقطه عطفی در اندیشه و فرهنگ این مرز و بوم بوده است به طوری که بیرجند به عنوان پرچم دار فکر و اندیشه در بین استان های هم جوار و دیگر ولایات، مشهور شد.

وی با بیان اینکه تأسیس مدرسه شوکتیه سبب تشکیل مرکز آموزش عالی در بیرجند شد، افزود: اگرچه عده ای ایده تأسیس آن را به سال 1345 مربوط می دانند اما سال 1354 ایجاد آن مصوب و سال 1356 به طور رسمی با رشته های علوم پایه شروع به کار کرد و سال 1371 به دانشگاه ارتقا یافت.

لامعی گیو با بیان اینکه ایجاد همه دانشگاه های دیگر در خراسان جنوبی از نتایج راه اندازی دانشگاه بیرجند است، اضافه کرد: در این دانشگاه حدود 400 هزار دانشجو مشغول تحصیل و 100 استاد هم در آن تدریس می کنند.

رییس دانشگاه بیرجند ادامه داد: بعد از 46 سال ضرورت دارد آسیب شناسی در حوزه های مختلف دانشگاه با توجه به بیانیه گام دوم انجام شود.

لامعی گیو با اشاره به برنامه ها ریزی های انجام شده برای دانشگاه بیرجند، گفت: برنامه های پیش بینی شده بدون افراط و تفریط و بر اساس اسناد بالا دستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های مختلف دانشگاه بیرجند آسیب شناسی شود

حوزه های مختلف دانشگاه بیرجند آسیب شناسی شود