مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-05-09سياسي

رزمایش جهادگران فاطمی با حضور 25 گروه جهادی در لامرد آغاز شد


مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه لامرد گفت: رزمایش جهادگران فاطمی در قالب 25 گروه جهادی به مناسبت هفته بسیج سازندگی همزمان با سراسر کشور در لامرد آغاز شد.

- سرهنگ محمد حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در رزمایش جهادگران فاطمی، شهرستان از بخش های علامرودشت، چاهورز و خیرگو نیز همزمان با سایر نقاط کشور با حضور سازمان یافته گروه های جهادی متشکل از بسیجیان این شهرستان در قالب 25 گروه و با شرکت 300 نفر جهادگر عصر یکشنبه در این شهرستان آغاز به کار کرد.

وی ضمن درخواست از ادارات و نهادهای خدمات رسان در امر سازندگی تصریح کرد: در این رزمایش همچنین 10 گروه اقشار نیز در حوزه های سلامتی، درمانی، پزشکی، دامپزشکی، کلینک های سیار دامپروری و دامپزشکی و همچنین کشاورزی و وکلا شرکت کرده اند.

وی با تاکید بر نقش بسیار مهم جهادگران در عرصه های مختلف خدمت رسانی اظهار داشت: در این رزمایش خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان با اجرای برنامه های مختلف، فرهنگی، عمرانی، درمانی با شرکت گروه های جهادی بسیج مهندسین، جامعه پزشکی در دستور کار بسیجیان قرار گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت ناحیه لامرد افزود: میز خدمت به منظور رفع مشکل مردم و بعضاً بروکراسی های اداری با حضور مسؤلین در سه بخش علامرودشت، چاهورز و خیرگو انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش جهادگران فاطمی با حضور 25 گروه جهادی در لامرد آغاز شد

رزمایش جهادگران فاطمی با حضور 25 گروه جهادی در لامرد آغاز شد