مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-09پزشكي

داستان پزشکان بلاگرنما!


اگر کلمه «دکتر/ Dr» را پیش از اسم شان ننویسند، امکان ندارد بتوانیم از روی فالوئرهای میلیونی و تیپ و قیافه شان که به مدل ها تنه می زند و ادبیات شان که اینفلوئنسرها را به یاد می آورد، - 3 به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، خیلی وقت هامنش شان هم با تصوری که از پزشکان در ذهن داریم، نمی خواند.

دایم دوربین به دست اند تا رضایت بیماران شان را ثبت کنند و از خودشان ویدئو بگیرند و سلفی شان با فلان خواننده و ورزشکار و بهمان هنرپیشه و شاخ مجازی را با فالوئرهای شان به اشتراک بگذارند.

در خیلی از مواقع هم حین انجام خدمات مثل دندان پزشکی از دستکش، گان، ماسک و دیگر ملزومات بهداشتی خبری نیست چون با این چیزها نمی شود عکس قشنگ گرفت.

طبقه نوظهور پزشکان سلبریتی، پدیده ای است همسو با تغییرات زندگی امروز و پاسخی است به نیاز انسان مدرن یا موضوعی نیازمند بررسی و آسیب شناسی؟ در پرونده امروز در گفت وگو با دو نفر از این پزشکان و یک متخصص اخلاق پزشکی، سعی داریم به این سوال پاسخ بدهیم.

درآمد بلاگری ام از دندان پزشکی بیشتر است پای صحبت دو نفر از پزشکان سلبریتی که زمان زیادی را به انتخاب پوشش و اشتراک گذاری عکس در شبکه های اجتماعی اختصاص می دهند نفر اول یک دندان پزشک 30 ساله و مرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان پزشکان بلاگرنما!

داستان پزشکان بلاگرنما!