مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-05-09سياسي

فرزندان شهدا و ایثارگران امانت دست ما هستند


فرزندان شهدا و ایثارگران امانت دست ما هستند و ما موظفیم برای تربیت آنها تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اولین همایش ملی تجلیل از معلمین، اساتید و همیاران طرح شاهد، بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر دوشنبه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این همایش با بیان اینکه ماحصل زندگی افراد، فرزندانشان هستند، گفت: عظمت پدر و مادر شهدا این است که فرزندان شهید تربیت کردند یا می بینیم که مردم با دیدن خطای فرزندان مسئولان، مسئولان را نقد می کنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: حضرت امام خمینی (ره) هم وقتی طرح شاهد را پایه ریزی کردند، احتمالاً این نگاه را داشتند که برای فرزندانی که این شهدا به جا گذاشته اند، موظفیم جای خالی شهدا را در تربیت فرزندانشان پر کنیم.

وی با اشاره به کاهش تعداد فرزندان شهید دانش آموز یا دانشجو در سال های اخیر گفت: درست است که تعداد فرزندان شهید دانش آموز یا طلبه کاهش پیدا کرده اما باز هم عدد قابل توجهی از فرزندان شهید و ایثارگر به عنوان دانش آموز، دانشجو یا طلبه در حال تحصیل هستند.

قاضی زاده هاشمی هدف از برگزاری این همایش را تقدیر از افرادی دانست که در خط مقدم تعلیم و تربیت در طرح شاهد فعالیت می کنند و گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران امانت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان شهدا و ایثارگران امانت دست ما هستند

فرزندان شهدا و ایثارگران امانت دست ما هستند