مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-05-09سياسي

یادواره 93 شهید فرهنگی استان البرز برگزار می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: یادواره 93 شهید فرهنگی استان پنج شنبه 19 اردیبهشت ماه با سخنرانی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید برگزار می شود.

- ، نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای فرهنگی استان البرز صبح امروز 19 اردیبهشت ماه با حضور سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، علی حجرگشت مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز و دیگر اعضای ستاد شاهد در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد.

سلیمان رستمیان در این جلسه با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را رسالت بنیاد دانست و گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا، تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا رسالت بنیاد و کمترین وظیفه مسئولان است که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

وی بابیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ما دارند افزود: شهدای فرهنگی از اقشار عزیز جامعه هستند که به همه ما و جامعه اسلامی رسم شهادت و پایمردی آموختند، شهدای فرهنگی علاوه بر اینکه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند رسالت سنگین تعلیم و تربیت را هم بر عهده داشتند.

رستمیان افزود: امروز باید یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم و راه این کبوتران خونین بال را ادامه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 93 شهید فرهنگی استان البرز برگزار می شود

یادواره 93 شهید فرهنگی استان البرز برگزار می شود