مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-05-09سياسي

20 خانه هلال در روستاهای اردبیل افتتاح می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 20 خانه هلال با هدف آموزش خدمات امدادی و نجات به اهالی روستا به مناسبت هفته هلال احمر در مناطق روستایی اردبیل افتتاح خواهد شد.

- ، عزت الله ضربی ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر با اشاره به مقارن بودن هفته هلال احمر با صدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر در کشور اظهار کرد: برنامه های متنوع و مختلفی با شعار خدمت بی منت از 17 تا 24 اردیبهشت ماه در سطح خانه های هلال و پایگاه ها برای اجرا تدارک دیده شده است.

وی ضمن تشریح ویژه برنامه های هفته هلال احمر افزود: غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده های ایثارگران هلال احمر و جوانان فعال در این حوزه، اجرای مانور درمان اضطراری و کاروان سلامتی در یکی از روستاهای شهرستان هیر، برگزاری همایش پیاده روی دور شورابیل با هدف کمک به نشاط جامعه و برپایی نمایشگاه توانمندی های هلال احمر به صورت قوی و با هدف نشان دادن خدمات این نهاد مردمی و دیدار با مسئولان استانی و شهرستانی برنامه های قابل اجرا در این هفته خواهد بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: هم اکنون 198 خانه هلال در مناطق روستایی استان فعال است که همزمان با این هفته 20 خانه هلال نیز با هدف آموزش خدمات امدادی و نجات به اهالی روستا در مناطق روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 خانه هلال در روستاهای اردبیل افتتاح می شود

20 خانه هلال در روستاهای اردبیل افتتاح می شود