مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-09سياسي

معرفی 52 دانشجوی فداکار در آیین اعطای تندیس ملی فداکاری


در یازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان، 52 دانشجو و گروه دانشجویی که شامل 36 دانشجو و 7 گروه دانشجویی فداکار است، - به نقل از جهاد دانشگاهی، جمال رحیمیان، از برگزاری یازدهمین آیین در 25 اردیبهشت ماه 1401 در محل دانشگاه تهران خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های قرار بر این بود این مراسم آذر و دی ماه 1400 برگزار شود، اما به علت شرایط کرونایی به تعویق افتاد.

به همین دلیل با درخواست ها در تلاشیم تا پایان سال دوره دوازدهم را نیز برگزار کنیم.

دبیر یازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان با بیان این که در این مراسم از خانواده نوجوان فداکار ایذه ای شهید علی لندی تقدیر می شود اظهار کرد: 52 دانشجو و گروه دانشجویی شناسایی شده شامل 36 دانشجو و 7 گروه دانشجویی فداکار است.

وی معلمان را از مصادیق بارز ایثار و فداکاری برشمرد و افزود: برای نخستین بار طبق هماهنگی های انجام شده با آموزش و پرورش از سه معلم فداکار تقدیر می شود به عنوان مثال معلمی که هر روز با طی مسافت 30 تا 40 کیلومتر با صرف هزینه شخصی به چند دانش آموز آموزش می داد.

10 نفر از مصادیق فداکاری این دوره از آیین ساکن تهران معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی تقدیر از سه معلم و یک دانش آموز را وجه تمایز این دوره از آیین نسبت به دوره های پیشین دانست و خاطرنشان کرد: براساس آخرین آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 52 دانشجوی فداکار در آیین اعطای تندیس ملی فداکاری

معرفی 52 دانشجوی فداکار در آیین اعطای تندیس ملی فداکاری