مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-05-09اقتصادي

صدور نخستین گواهینامه دانش نماد در گیلان/ 203 گواهینامه استاندارد باطل شد


مدیر کل استاندارد گیلان با اشاره به صدور نخستین گواهینامه دانش نماد در این استان، گفت: 203 گواهینامه استاندارد واحدهای تولیدی و صنفی باطل شد.

- ، مهناز جعفریان امروز (دوشنبه) در نشست خبری با رسانه ها با اشاره به نامگذاری سال، اظهار کرد: تولید و اشتغال بدون مؤلفه استاندارد و کیفیت بی معنا است و قابلیت اجرایی شدن ندارد و اگر هم اجرایی شود در بخش تجاری سازی محصولات با مشکل برخورد می کند.

وی به اهمیت و جایگاه استاندارد در اعتمادسازی جامعه و مردم اشاره کرد و افزود: برچسب و مؤلفه استاندارد در محصولات و تولیدات، مورد جلب رضایت و اعتماد مخاطبان می شود.

فله فروشی مهم ترین آسیب در بخش کشاورزی است مدیرکل استاندارد گیلان از صدور گواهینامه های دانش نماد برای فعالیت های تولیدی در استان خبر داد و اضافه کرد: با بررسی ها و ارزیابی مدارک مورد نظر تا هفته آینده نخستین گواهینامه دانش نماد در استان صادر می شود.

جعفریان با اشاره به اهمیت مقوله استاندارد بخش های مختلف و ایجاد امنیت غذایی در جامعه، فله فروشی را یکی مهم ترین آسیب ها در بخش محصولات کشاورزی دانست و بیان کرد: فله فروشی محصولات کشاورزی بویژه برنج، چای و حبوبات در استان سبب شده تا تقلب در فروش اجناس صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور نخستین گواهینامه دانش نماد در گیلان/ 203 گواهینامه استاندارد باطل شد

صدور نخستین گواهینامه دانش نماد در گیلان/ 203 گواهینامه استاندارد باطل شد