مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 20:122022-05-09سياسي

برخی از سیاستمداران لبنان، اسراییل را دشمن نمی دانند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان امروز دوشنبه در همایش انتخاباتی که این جنبش در شهر های صور و النبطی برگزار کرد، - دبیر کل حزب الله لبنان امروز در همایشی که این جنبش در شهر های صور و النبطی برگزار کرد، سخنرانی کرد و گفت که برخی از گروه های سیاسی، جز خلع سلاح مقاومت، به چیز دیگری اهمیت نمی دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان امروز دوشنبه در همایش انتخاباتی که این جنبش در شهر های صور و النبطی برگزار کرد، سخنرانی خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه حزب الله در همایش های انتخاباتی خود از مشکلات اصلی مردم لبنان سخن خواهد گفت، افزود: در یکی از نظرسنجی ها مشخص شد که آنچه برای مردم اهمیت دارد، موضوع اقتصاد و معیشت و فساد است و تعداد کمی از مردم، سلاح مقاومت را مطرح کرده بودند، ولی متأسفانه برخی از گروه های سیاسی، این مسئله را از پایینترین اولویت خارج کردند و مد نظر خود قرار داده اند .

نصرالله با اشاره به اینکه این گروه ها از چند ماه پیش، سلاح مقاومت را عنوان جنگ انتخاباتی خود قرار داده بودند، خاطر نشان کرد: کسانی که خواستار خلع سلاح مقاومت و خلاص شدن از حزب الله هستند، از زمان تشکیل رژیم موقت غاصب در فلسطین، از مشکلات جنوب، آگاه نیستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از سیاستمداران لبنان، اسراییل را دشمن نمی دانند

برخی از سیاستمداران لبنان، اسراییل را دشمن نمی دانند