مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 20:572022-05-09اقتصادي

شرکت های خودروساز گروه بهمن در صدر رتبه بندی خدمات فروش قرار گرفتند


بنابر آخرین اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت های خودروساز گروه بهمن در حوزه ارائه خدمات فروش خوش درخشیدند و مقام برتر را به خود اختصاص دادند.

- شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، همه ساله شرکت های خودروساز را طبق استانداردها و معیارهای خاصی در حوزه خدمات فروش مورد ارزیابی قرار می دهد.

مطابق این ارزیابی ، در حوزه تجاری شرکت بهمن دیزل با یک پله صعود نسبت به سال گذشته مقام نخست، سیبا موتور مقام دوم و در حوزه سبک نیز شرکت بهمن موتور جایگاه دوم را کسب کردند.

این گزارش حاصل ارزیابی 17 شرکت خودروساز و 1750 نمایندگی مجاز عرضه کننده خودرو سواری و سنگین در سال 1400 و مصاحبه با 321هزار مشتری بوده است.

در شاخص نظام رویه های اجرایی تعریف شده در سیستم مدیریتی شرکت ها و وضعیت نمایندگی های مجاز نیز بهمن دیزل مقام نخست را کسب کرد.

شاخص های اصلی این ارزیابی شامل نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعیت نمایندگی ها، سیستم های ارتباطی و اطلاعاتی، رعایت ضوابط روش های متفاوت فروش، ضوابط حمل خودرو، رسیدگی به شکایت و.

است که کلیه شرکت های عرضه کننده خودرو در 4 حوزه مذکور مورد سنجش قرار گرفتند.

گفتنی است شرکت های خودروساز گروه بهمن با ارائه خدمات متمایز فروش و هدف قراردادن افزایش رضایت مشتریان اقدامات قابل توجهی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های خودروساز گروه بهمن در صدر رتبه بندی خدمات فروش قرار گرفتند

شرکت های خودروساز گروه بهمن در صدر رتبه بندی خدمات فروش قرار گرفتند